3. 3. 2019
Autor: Iva Strouhalová
Když jsme otevírali náš nejnovější bar Slast, zařekli jsme se, že to celé necháme co nejvíc na Vás, našich hostech. Že Vám dáme prostor, který budete moct použít po svém. Určovat tam svoje vlastní pravidla. Řídit průběh večera. Že Vám prostě nebudeme říkat, kam si máte sednout a co máte dělat, ale budeme ctít to nejsvětější přikázání – že každý má svoji Slast. A proto nás nebaví ukazovat tenhle bar jen ze svého pohledu naším objektivem a předáváme žezlo a foťák dál. Fotografům, kteří Vám teď budou podnik představovat svýma očima.
Co to znamená? Každý měsíc dostane prostor jedna fotografka nebo fotograf, kterého Slast fascinuje stejně jako nás (nebo třeba Vás). Zadání je jednoduché – zachytit Slast tak, jak ji sám vnímá. Vlastním stylem a osobitým „okem“. My pak budeme celý měsíc prezentovat na sociálních sítích jen jeho či její Slast. Někdy to možná budou samé portréty, někdy se tam bude celý měsíc třeba tančit nebo hrát divadlo a jindy to zas bude jedna velká Slastná fotoreportáž nebo co my víme. Jejich prostřednictvím každopádně poznáte náš barový labyrint každý měsíc na Facebooku a Instagramu absolutně jiným pohledem.
„Slast je z pohledu identity celkem oříšek – už kvůli claimu „Každý má svou Slast”, ten je ve své podstatě dost neuričtý a ničím neohraničený. Proto jsme se delší dobu snažili najít cestu, jak do marketingu přenést onu jinakost vnímání Slasti. Dalším podnětem je artová část podniku – každou místnost jsme svěřlili jednomu umělci, ať ji dá duši, bez jakéhokoliv omezení. Když nás oslovil Jirka, že by si ve rád Slasti nafotil vlastní projekt tak nám to celé zapadlo – svěříme ji celou do jeho rukou na celý měsíc. A pak zase někomu úplně jinému,“ říká Patrik Medřický z marketingového týmu Lidí z Baru.
Jako první tedy vykopává Jiří Lubojacký, fotograf, který kromě street photography a inscenované fotografie miluje taky Lidi z Baru. A jak on vidí Slast? „Zachytil jsem ji v podobě čtyř bohů – Koktejl, Farec, Art a nejvyšší bohyně Slast. Inspiroval mě k tomu román Američtí bohové od Neila Gaimana, ve kterém se bohové rozhodnou, že si místo vládnutí světu začnou užívat vlastní život. A to dělají i postavy na mých fotografiích,“ říká Jiří o svém zatím největím projektu. Fotilo se jeden půlden a první návrh konceptu focení dělily od finálního výsledku pouhé dva týdny.
Do rolí bohů se vtělili sami Lidi z Baru – ti, kteří Vám večer míchají drinky nebo chystají dýmky. O jejich blýštivý make up se postarala výtvarnice Erika Voith, jejíchž sedm obrazů zdobí Slast. Zlato na obličejích modelů přitom navazuje na obrazy, na kterých Erika použila 24karátové zlato. Například ten největší s příznačných názvem Slast Vás vítá pokaždé, když sejdete schody do našeho sklepení, a stejně jako ostatní obrazy v celém baru si ho můžete koupit domů.
Každý z bohů symbolizuje jeden z atributů baru – koktejl, farec, neboli vodní dýmku a art, který prostupuje celým prostorem. Nad nimi všemi pak stojí nejbožštější z božských, Slast. Poznáte na našich „fotkách z focení“, kdo je kdo?
Březen ve Slasti patří Jiřímu Lubojackému a jeho požitkářským bohům. Kdo ale bude další? Znáte fotografa, který by podle Vás měl zachytit Slast? Nebo ji chcete fotit sami? Co byste na fotkách chtěli vidět? A co na to všechno vlastně říkáte? Chceme znát Vaše Slasti!
K třetím narozeninám dostal Super Panda Circus nové koktejlové menu i hromadu interiérových úprav. Přijdete si zahrát se svým barmanem o drink?
Kampaň na dva miliony korun trvala jediný den. Z barmanské limonády se stal profesionální produkt.
Baví je vyrábět výrazné pivo amerického typu - ejl. Dělají si legraci z marketingu velkých značek a jejich prezentování tradičních receptur. Svou produkci chtějí navýšit zavedením provozu na směny. Projděte se v reportáži po brněnském minipivovaru.