Autor: Aneta Fikarová
ČR – Letošní červenec se stal jedním z nejúspěšnějších pro výrobce piva i limonád za posledních 5 let. Za zvýšení prodeje piva můžou letošní vysoké teploty, které vládly Česku.
V parných dnech lidé sice dávají přednost nealkoholickým limonádám, ležáky si ale dopřávají až v pozdějších hodinách, vyplývá z dat získaných Plzeňským Prazdrojem. Červenec se vydařil i Staropramenu, který ho vyhlásil za druhý neúspěšnější měsíc v celé historii firmy. Tržby se mu zvýšily o více než 20 %. Staropramenu šly na odbyt především jeho desítky, pivní mixy, limonády a další.
Prodejci limonád mají stejnou radost jako pivovarníci. I jim se v tropickém červenci zvedly tržby. Sodovkárna Koli se může chlubit 8 tisíci prodaných sudů malinovky. Tím jí prodej vzrostl meziročně o 30 %. Kromě klasické malinovky jsou velice oblíbené i příchutě oranž, grep nebo bílý hrozen.
U společnosti PepsiCo docházelo v červenci také k výraznému nárůstu tržeb. A to hlavně u pramenitých balených vod a nealkoholických nápojů.
Kampaň na dva miliony korun trvala jediný den. Z barmanské limonády se stal profesionální produkt.
Baví je vyrábět výrazné pivo amerického typu - ejl. Dělají si legraci z marketingu velkých značek a jejich prezentování tradičních receptur. Svou produkci chtějí navýšit zavedením provozu na směny. Projděte se v reportáži po brněnském minipivovaru.
Nebaví vás jen tak sedět u piva? Tady s ním můžete obchodovat. Přímo od stolu.